M-am mutat pe City Femme


Scriu pe blog din 2008, cu pauze mai mari sau mai mici. Insa de cateva luni mi-am unit eforturile cu sora mea si ne-am facut un proiect comun - o combinatie intre blog si site - City Femme.

Sunt mandra de "copilul nostru", pe care il aveam in minte de multa vreme si pe care l-am facut de la zero - logo, culori, layout, articole, promovare etc.

City Femme s-a nascut din pasiunea pentru scris a doua surori – Alina & Oana. Ambele absolvente ale Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (Universitatea Bucuresti) si cu experienta in presa online, televiziune si PR, au decis sa creeze o combinatie intre blog si site pentru femei asa cum le-ar placea lor sa citeasca. Daca au reusit – va lasam pe voi sa stabiliti. :)

O sa mai scriu si aici, nu ma indur sa ma despart de tot de blog, insa daca ati ajuns pe aceasta pagina - va asteptam cu drag si pe site!

P.S: Eu zic ca faptul ca am publicat acest articol vineri, pe 13 - e un semn de noroc, nu de ghinion! :)

Comentarii